Strefa Wystawcy v 2.5-1330

 

 

Wystawcy z Polski i zagranicy, nowości, najlepsze produkty wyróżnione Złotym Medalem MTP – tak zapowiada się tegoroczna edycja Międzynarodowych Targów Wyrobów Spożywczych Polagra Food 2017. 

 

POLAGRA FOOD co roku przyciąga liczne grono zwiedzających kusząc doskonale znanymi markami produktów spożywczych, żywnością innowacyjną pod względem składu czy smaku, a także egzotycznymi smakami z całego świata. Nie inaczej będzie w tym roku. Prym będą wiodły oczywiście polska branża mleczarska i przetwórstwa mięsnego. Te dwa sektory prezentować będzie liczne grono liderów rynkowych, których produkty są doskonale znane z półek sklepowych w Polsce. Szykuje się również interesująca ekspozycja ze strony firm przetwórstwa owocowo-warzywnego. Nie zabraknie także słodyczy, przekąsek, herbat, napojów i alkoholi. Oprócz silnej reprezentacji polskich przedsiębiorców pojawią się również producenci żywności z zagranicy, m.in. z Włoch, Finlandii, Bułgarii, Niemiec, Węgier, Litwy, Cypru, a także Malezji, Indonezji i Sri Lanki.

POLAGRA FOOD, jako targi kontrakcyjne, od lat wspierające rozwój wymiany handlowej pomiędzy Polską, a resztą świata. Ich formuła pozwala przede wszystkim pozyskać nowych, solidnych partnerów biznesowych. Sprzyjają temu również dodatkowe wydarzenia towarzyszące targom jak np. Międzynarodowa Giełda Kooperacyjna organizowana przez PARP. W ramach tegorocznej edycji Polagra Food odbędzie się także Polsko-Nigeryjski Szczyt Gospodarczy, na którym będzie mowa o możliwościach współpracy obu państw. Dwudniowym spotkaniom będą towarzyszyły sesje matchmakingowe. 

Z solidną dawką wiedzy na temat nowych regulacji prawnych dla przedsiębiorców z branży spożywczej będzie można zapoznać się  podczas szkoleń prowadzonych przez kancelarię WKB Wierciński, Kwieciński, Baehr. Sesja poniedziałkowa (25 września) będzie dotyczyła zasad znakowania żywności w Polsce. To niezwykle ważne zagadnienia, bo jak pokazują półki sklepowe nie wszyscy przedsiębiorcy wiedzą np. kiedy można stosować takie określenia jak  „polskie”, „domowe”, „tradycyjne”. Tematem dyskusji będzie również znak „Produkt Polski” – nowe oznaczenie handlowe. Podczas drugiego spotkania (środa, 27 września) będzie natomiast mowa o nowych ograniczeniach w handlu oraz ryzyku prawnym dla dostawców i nabywców, w tym sieci handlowych. Problematyka szkolenia nawiązuje przede wszystkim do ustawy o przeciwdziałaniu nieuczciwemu wykorzystywaniu przewagi kontraktowej, która weszła w życie 12 lipca br. Eksperci z kancelarii WKB Wierciński, Kwieciński, Baehr w przystępny sposób przedstawią najważniejsze założenia nowych przepisów oraz ich praktyczne znaczenie w codziennej działalności zarówno przedstawicieli dużych sieci handlowych, jak i sprzedawców detalicznych prowadzący handel wyrobami spożywczymi.

W tym roku targi POLAGRA FOOD odbędą się w dniach 25–28 września w Poznaniu (Polska). Towarzyszyć im będą m.in. Międzynarodowe Targi Gastronomii i Wyposażenia Hoteli POLAGRA GASTRO / INVEST HOTEL, a także Międzynarodowe Targi Technologii Spożywczych POLAGRA TECH.

Więcej informacji: www.polagra-food.pl.

FaLang translation system by Faboba